Friday 20 October 2017

Zaradio Sam Na Forexunion


Mladen Todorovi Iz Bijeljine, pori porodinog vodi restorana Koji, ima i Dodatni Izvor Prihoda. Zaradu ostvaruje od Kue, sa svog laptopa i mobilnog telefona, trgujui na svjetskoj Berzi Preko Interneta. - Za trgovanje na svjetskoj Berzi i FXLider sam saznao Preko Interneta. Prvo sam na njihovom sajtu otvorio demo raun za vjebanje i trgovao par dana. Poslije toga sam otvorio realni raun, investirao svoj Novac i vrlo brzo krenuo da zaraujem - kae Todorovi. Za samo dva dana, Mladen Todorovi je na uloenih 180 Dolara ostvario profitto da 3.264 Dolara trgujui ruskom rubljom na svjetskoj Berzi. U globalu sam fare Sada zaradio Oko 4.000 Dolara, un najvie sam zaradio na rublji. Najvie trgujem EUROM u na odnosu Dolar, zlatom i naftom. Meutim, od FXLider-a sam dobio informaciju da bi neto moglo da se desi s ruskom rubljom zbog kolapsa na njihovom tritu. Iskoristio sam tu informaciju i Nakon manje od dva dana trgovanja, zaradio sam 3.264 Dolara na uloenih 180 Dolara - kae Todorovi. SVIM itaocima Avaza Koji ele da se oprobaju u na trgovanju svjetskoj Berzi, FXLider Daje 50 eura namenjenih za trgovanje na jedinoj Berzi na kojoj moete zaraditi i kada cijene Rastu ali i Kada cijene padaju. Izvor: Dnevni avazKako (NI) sam zaradio 1000 EUR za nedelju dana Verovatno ste Tokom prole primetili neki udni Broja (slika ispod) Iznad tekstova na ovom blogu. Naime, dao sam Sebi za cilj da za nedelju dana zaradim 1000 al na dotinoj skali su SVI mogli da prate (malte ne u realnom vremenu) Koliko sam fare tog trenutka zaradio. Evo io emu se radilo8230 ta je bila Ideja Eleo sam da probam da, na Bilo koji Nain, unovim svoje Znanje tako da za 7 dana pokuam da zaradim 1000. Da starta sam Imao Neke dve strategije: 1) da na razne strane nalazim puno sitnih poslia (50-100) iz raznih oblasti8230 2) da pokuam da nabodem neki vei projekat kojim bi pokrio CEO budet zahtevani. Poenta svega ovoga, bila je da samog sebe animiram i ocenim situaciju u kojoj SE trenutno IT scena nalazi, un ujedno diga di innesco ostalima da ovakve stvari nisu nemogue i da je nekad samo potrebno pokrenuti sé. Zapravo, elim da kupim automobil i u tom trenutku mi je Falilo okruglo 1000 EUR, pa sam Eleo da sé di pre domognem etvorotokaa na Koji sam bacio Oko. ta se deavalo za tih nedelju Dana mi Ako ni sam bio Nisam Siguran Koliko je realno izvodljivo da za nedelju dana zaradim Preko dve prosene Srpske piatto. un kako se deavalo da sam za 3 dana zaraivao vie od pola pomenute koliine novca, REIO sam da probam. Ve dana prvog odradio sam DVA neka sitnija poslia iz sulla zona web-a i jedan iz klasinog programiranja. Istog dana naplatio sam 150 i sledeeg jo 50, to je ujedno bio i jedini Koji Novac sam fare Kraja nedelje Imao u novaniku. Kako sam na raspolaganju Imao periodo samo posle radnog vremena, radio sam poslepodne i uglavnom nou fare Ponoi posle. Paralelno sa celom ovom priom Sam I u procesu selidbe. un Imao Sam I manjih zdravstvenih Problema Koji su delimino uticali da umesto 7 dana imam Koji dan manje. Ono a Nisam predvideo je eventualni troak, pa Nisam Imao Nain da ga na obeleim skali, zato sam prikazanu zaradu umanjio za isti, tako da se na grafiku i dalje Mogao videti samo zaraeni Novac. Takoe, Nisam isplanirao Prikaz u sluaju da zaradim vie od planiranih 1000, Ali da je do toga dolo, problema najmanji bio bi da smislim Kako bi a hendlovao. U svakom sluaju, trebalo mi je 1000 I toliko sam zacrtao. Fare Kraja nedelje ugovorio sam jo jedan posao malo veeg budeta, isti skoro i zavrio, Ali ga jouvek Nisam naplatio (zato je (bio obeleen zelenom bojom)) pa a na neki Nain raunam Kao na zaraeni Novac. Za kraj imam jo jedan pošli, da ne Kaem tezgu, od 500 za Koji sam se samo usmeno dogovorio, Ali ne ho realizovao u ovih dana nedelju I a NE zbog sebe, ve klijenta zbog, o emu e biti rei kasnije8230 Registrovao sam se ak i na Elance i par slinih sajtova za omanje poslie on-line, Ali sam proao bez uspeha. Takoe sam Imao i ideju da napravim i Prodam nekoliko WordPress tema, Ali sam na kraju i od toga odustao. ta sam iz ovoga nauio Prva stvar: Jako je Teko (realnim i legalnim Radom) zaraditi 1000 za nedelju dana ime dio da se bavite, Teko je toliko zaraditi odraivanjem Bilo kakvog Posla. Upselling. preporadaja, vei projekti i Ostalo su totalno Pria Druga, Ali konkretnim odraivanjem Posla Nikada neete zaraditi milioni Druga stvar: Nije ak ni toliko Teko odraditi posao u toj vrednosti Koliko je vremenski Rok kratak za sve Ostalo. Naime, u nedelju dana je skoro nemogue pronai, ugovoriti, odraditi i naplatiti posao. ak i ako naete poslove, oni se Obino nee odvijati zamipljenim tempom. Klijent e eleti DVA dana da razmisli i da se konsultuje o vaoj ponudi, un posle odraenog Posla e mu takoe trebati dan-DVA da proveri da isporueno odgovara traenom, posle ega e cache-flusso verovatno zakazati, jer je i posle obavljenog Posla potrebno da proe par dana dok Novac zapravo ne Legne na va raun. Dalje, ak i sajtovi sa linea poslovima nee moi mnogo da pomognu Ger su Obino u pitanju konkursi Koji traju par dana. Kada se prijavite za neki posao, potrebno je da proe neko vreme dok uopte dobijete ta treba da radite. Ovakvi sajtovi su odlini za Neku zaradu sa strane, Ali ne ho da instant ke. prodaja linea Dobara, u mamma sluaju planiranih WordPressMagento tema, takoe predstavlja potencijalno dobru zaradu na causa Staze, Ali ne ho ke istante. Naime, na ovaj Nain bi od svake prodaje VAEG proizvoda (Koji Dio sulla bio) zaraivali odreenu (sitniju) svotu novca Dugo vremena unapred, Ali ne ho odmah. Takoe Odlina Varijanta Ako elite da vam povremeno 8216kapne8217 koja Kinta, Ali ne ho za ovaj Moj sluaj. Albero: Sam pojam 8220 zaraeni Novac 8221 u Srbiji je poprilino labav, un tumaenja Istog zavisi i uspeh Moje akcije. ta je na kraju bilo Planiranih i potrebnih 1000 nd Kraju Sam I zaradio i Nisam. Meni je trebalo da na Kraju imam nedelje 1000 u na novaniku raunu i da Zajedno sa ostatkom uteevine odem i KUPIM automobil. Per Nisam Imao, pa tako gledano Nisam uspeo. Sa druge strane, dobar deo prie SE, okolností raznih usled, razvukao na mnogo vie od nedelju dana, na ta ja Lino Nisam Mogao da utiem. Upravo zbog toga sam odloio i pisanje ovog teksta, dok Nisam podvukao CRTU i video di na emu sam. Na kraju svega, imam vie od planiranih 1000 Ako je sudei po ugovorima, za koje ekam naplatu. Gledano Iz ovog Ugla, akcija je na neki Nain uspela, Ger sam zaradio Potrebni Novac, Makar na papiru. Bilo Kako Bilo, ak ho da sam Imao sav Taj ke na kraju nedelje Kod sebe, Nita mi NE znailo bi (a celu akciju ujedno stavlja u drugi piano) Ger je zakazao deo sa bankama i administracijom Oko kreditalizinga, pa u svakom sluaju Nisam Mogao sve da zavrim prole nedelje. Nije nerealno, ta vie nije toliko ni Teko, zaraditi i mnogo vie para, Ali ne za fiksnih nedelju dana, ve u proseku za jednu nedelju. Ako odraujete vie manjih poslia i dugorono iMate Neto Sitno a 8216kaplje8217 sa strane, una da se organizujete da odraujete i regularne (u ovom smislu vee) Projekte uspete, preklapanjem svega toga, u proseku moete zaraditi i Vie za nedelju dana. Bar na papiru8230 P. S. I Jo jedna, manje bitna, Ali zanimljiva stvar: U Toku ovih nedelju dana, blog mi je bio Duplo poseeniji nego inae8230 P. P.S. Ako elite da razvijete svoj Biznis preporuujem da pogledate intervju sa Marc Ecko - om Ger ima Dosta korisnih saveta.

No comments:

Post a Comment